fortfarande nykär?

Idag har vart en grymt bra dag även om jag har vart riktigt trött å lite smått huvudvärk.... Men har haft en sån där härlig känsla i kroppen hela dagen... har verkligen kännt mig nykär hela dagen med massa fjärilar i magen! Jag å H funkar verkligen jättebra! Å jag e verkligen så glad å lycklig med honom! Vi har bara kännt varandra i några månader men d känns sjukt bra iaf! Å så här länge har jag nog aldrig vart sådär äckligt nykär!

Ikväll blir d pizza me Anna å sen ska jag plugga lite... har inget bättre för mig iaf eftersom H jobbar! Så ska få lite gjort... får se bara när jag kommer ifrån jobbet! Pendeltågen strular så får se när ägarna kommer! Så sjukt irriterande... är grymt trött å vill bara HEM! har inte vart hemma sen i fredags så känner att jag har lite å göra!

NU ska jag stänga klart så jag kan gå när hunden blir hämtad!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0