Försökte iaf!

Hade planerat att göra så mkt efter jobbet.. Skulle städa, tvätta, packa och framförallt plugga!  Har iaf lyckats få igång en tvättmaskin å börjat småpacka lite... har med mig alldelles för mkt men d e nog lika bra! Ska ju bara va i skövde i typ 36 timmar men har me mig typ 5 ombyten... men hellre för mkt än för lite! =) LÄNGTAR massa!

Siri kommer få va hos mormor å morfar över helgen å d tycker hon e kul! Där sover hon i sängen me mormor å myser! Dessutom blir hon extremt bortskämd! Mamma nämnde något om att Siri skulle få nya leksaker =)
Känns skumt att imorn är d 2 veckor som Moa försvann... Är lite skumt å va uppe i Viksjö nu å mamma tycker d e jättetomt.. tur att hon kan låna Siri iaf! Undra hur lång tid d kommer ta innan sorgen försvinner? Kan fortfarande komma på mig själv å tänka att jag måste upp till Viksjö å hälsa på Moa, undrar hur hon mår? Undra när man slutar tänka så?? Jag undrar vad Siri tänker, om hon märker att d e tomt hemma hos mormor å morfar!

Hon fick ju ärva Moa's gamla säng å hon älskar den! Hon ligger å sover där just nu medans jag bloggar lite å packar! Vi ska strax ut på en långis innan H kommer.. Ikväll blir d massa mys me H!!! Har inte hunnit träffa honom sen i måndags så han e verkligen saknad! Han jobbar till 20.30 sen kommer han förbi =)



It's over and done
But the heartache lives on inside
And where are you now?
Now that I need you
Tears on my pillow
Wherever you go, go
I'll cry me a river


Nä nu är d dags för långis!
Ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0