Äntligen fredag!!

Så himla skönt me fredag, riktigt skönt att dessutom vakna relativt pigg! Låg ändå kvar i sängen en stund å krama lite på Siri =) Hon flyttar in till mormor å morfar över helgen idag... så då kommer vi inte ses förräns på måndag... känns som en evighet men hon tycker om att vara där.. d e nog bara ikväll som d e jobbigt eftersom resten av helgen kommer jag vara upptagen å inte tänka på henne så mkt! Men jag åker så tidigt imorn så d e lika bra att hon sover hos mina föräldrar!

Hade d riktigt mysigt me H igår.. Både va grymt trötta å mös å slötitta på EMA på MTV! Alltid lika kul å se alla kläder! Tyckte att Katy Perry gjorde ett bra jobb som host å d bästa framträdandet var av Beyonce! Hon kan verkligen sjunga!

Ikväll blir det till att börja plugga å sen packa d sista... Sen träffa H oxå... han jobbar till 20.30 idag igen så jag hinner lite innan han slutar jobbet =) Har packat så jag klarar mig en vecka redan så vi får se hur detta slutar =)

Nu e d dags för lite frukost!!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg!!! Trevlig helg! / Johanna

2008-11-07 @ 08:29:58
URL: http://www.metrobloggen.se/emmisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0