Äntligen fredag!

Så är det äntligen fredag! Längtar massa till imorn då jag får sovmorgon! Slippa gå upp kl 6! Ska förbi mamma å pappa idag å hämta bilen så har jag den nu i helgen! Tänkte stanna i kallhäll ett tag imorn när H åker till jobbet å ta en riktigt långis me Siri i görvälnsområdet som ligger där! Hoppas på fint väder annars blir d nog inget!

Siris uppfödare har fortfarande inte hört av sig om vilken tid eller dag hon vill träffas, tycker det är grymt irriterande! Fattar inte varför hon ska krångla så... vad tjänar hon på d? Jag blir ju bara mer irriterad! Hoppas verkligen att det blir av iaf.. Om inte hört av sig ikväll så får väl jag kontakta henne även om jag tycker att jag ska slippa det!  Jag kommer bli så himla glad om allt faktiskt går som jag vill! Om Siri blir min å att hon kommer kastreras å tumören visar sig vara godartad! Det blir ju 3 goda nyheter på en gång!

Har inga direkt planer inför helgen förutom uppfödaren... å jag e grymt nervös redan! Har sovit dåligt hela veckan men i natt sov jag gott! Sov hemma hos H å då sover jag alltid stenhårt!

Förresten ett filmtips! Om ni vill se en bra film så se "Taken"! Grym film vi såg igår... den har inte haft biopremiär i sverige än å lyckades inte hitta igår när den har biopremiär här.. den har premiär i finland i slutet på januari 2009... Den va grym så den borde komma hit oxå!

Nä nu e d dags för frukost innan helena kommer å d blir dags för första promenaden!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0