Trött å irri

Så nu har man kommit hem från IKEA... Älskar å gå runt på IKEA å bara titta.. dessutom så börjar man ju drömma om när man har sin egna lägenhet... =) ska bli skönt å kul å få något eget.. jag å Anna gick å titta på lite möbler vi gilla å d kändes jättekul.. Känns kul att hon också längtar å tycker d ska bli kul å flytta.. även om d är 1 år kvar..
Köpte blommor till våra praktikanter imorn.. Den ena Moa fyller 18 å den andra Bäll har sin sista dag hos oss =) Så vi ska äta på emils å massa onyttigt eftersom bäll har bakat idag =)

Sen åkte vi en snabbis till Rusta å sen åkte vi i drive thrun på mcdonalds =) å d va en upplevelse =) har nog aldrig skrattat så mkt.. d va så roligt att jag i princip vart helt ställd å kunde inte skratta =) D va Anna som körde å vi beställde våran mat.. men anna missa att hon skulle stanna vid den första luckan så hon åkte alldells för långt. =) tjejen i lyckan såg jättechockad ut å då tvingades Anna backa... Vilket inte heller gick så bra så till slut gick hon ur bilen för å betala i luckan.. haha... jag skratta så jag höll på å dö.. å hon i luckan försökte verkligen hålla sig men d gick inte.. =) haha
Anna bjuder verkligen på sig själv =)
Men d va riktigt gott me mat..

Vart inte så sent på jobbet, vilket va skönt... D e Wilmas sista dag imorn å jag kommer sakna henne massor.. får hoppas att hon kommer å hälsa på iaf =)

Bäll å jag prata om ifall jag va söt när jag va liten å jag kom fram till att d va jag =P =) å nu hitta jag lite bilder på mig som liten så Bäll kan få se att jag har rätt =) haha

   

E inte på mitt bästa humör just nu men d går nog över.. Ska bli kul imorn iaf =)
Tack Sofie för pratstunden... d behövdes =)

Nu ska jag ta en långis me Siri tillsammans me Anna =)
Ha d bra!

Kommentarer
Postat av: Praktikanten

Du va jättesöt, synd bara att de växte bort;)

2008-05-29 @ 23:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0