Tyck till =)

Nu har jag spenderat hela morgonen me att städa å möblera =) å d ser riktigt fint ut... men jag kan inte bestämma mig om jag trivs me möbleringen eller inte.... så jag lägger in bilder så får ni avgöra =)

Innan:






Efter:





Jag är nöjd me hur d blev men d kanske va bätte innan.. Kände bara att jag behövde en förändríng.. har haft d på samma sätt i 1 år nu =) kom gärna me kommentarer =)

Siri fick nu en egen myshörna som jag tror hon tycker mkt om =)



Tog bort hennes bur, d e så himla sällan hon sover där.. hon sover nästan alltid i sängen.. Men jag vill fortfarnade att hon ska ha en plats som e bara "hennes"... å hon verkade nöjd..

Nu är jag grymt hungrig så nu e d dags för lunch =)

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0