Idag har ...



Idag har jag vart riktigt duktig måste jag säga.. Har verkligen storstädat mitt rum å möblerat om =) Sen har jag dessutom pluggat allt som jag behövde för idag, d tog 2 timmar... Så nu e jag riktigt stolt över mig själv...

Blir en rätt lugn lördagskväll härhemma =) Ellie e på över för å spela kort å prata lite =) Alltid lika trevligt..



Imorn tänkte vi gå å va nyttiga å spinna lite =) Ska bli kul.. har aldrig spinnat förrut så får se om d e ngt för mig eller inte =) kul å prova på iaf..  Kanske kan få in ett spinnin pass i veckan me.. =) Köpte ju ett årskort å d känns som om jag borde uttnytja d bättre men om jag känner mig själv så kommer jag inte köpa ett nytt när detta går ut  =P =) haha  träna är inte riktigt min grej helt enkelt =) men men...

Har börja prata massa me J igen.. å d känns hur kul som helst.. han är hur rolig som helst =) Vi träffades via internet å har träffat en gång.. Vi va å bowla å åt middag tillsammans i oktober.. så d va ett tag sen.. men d blev inget mer eftersom jag inte kände mig redo.. å sen rann d mest ut i sanden... men vi har fortsätt prata lite då å då.. men nu verkar vi ha fått upp kontakten igen vilket känns jättekul... Snällare kille får man leta länge efter =)


 

Jag å anna sitter å tittar på VH 1 å dem spelar så mkt gamla låtar =) jättekul =)
Alldelles nyss spela dem bomfunks mc's låt freestyler.. den låten kom ut när jag gick på högstadiet å alla hade den som ringsignal =) så mkt minnen =)


 

Nu ska jag va social me Anna =)
Ha en trevlig kväll!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0