God morgon ...

God morgon =)
Är redan uttråkad av å städa å jag har städat ca 10 minuter... tänkte va duktig å börja tidigt men jag e redan uttråkad.. men jag ska ta tag i d hela.. mitt rum ser verkligen ut som ett bombnedslag... d ligger kläder å saker överallt... jag har en vana till att ställa allt runt tv så man kommer knappt fram nu =) Får försöka lära Siri å städa så slipper jag... blir altid så uttråkad å hinner alltid klart.. för jag hittar alltid roliga saker jag kan göra =) haha

Ska försöka plugga lite idag men d e grymt tråkig... Har kommit in i kapitlet som handlar om lagar och bestämmelser... Saker som jag måste veta men d e grymt tråkigt... men men.. ska ta tag i d me =)

Va ute me Siri på en långis i morse å d e så skönt å börja dagen me en långpromenad =) Man kommer igång rätt bra... fast d e ju inte världens bästa väder idag men men... Siri tyckte d va kul iaf..



Känner att jag skulle vilja åka bort ett tag men vet inte vart jag ska åka eller hur jag ska ha råd me d hela.. men d skulle va riktigt skönt å bara komma bort.... åker iofs till Tunisien i sommar å d ska bli kul =) Ska bli så himla skönt å komma bort å bara ligga å sola en vecka =) å hoppas på att man bli lite brun iaf =) Ska sola massa innan å kanske gå till solarium så att jag inte bränner mig d första jag gör när jag kommer till Tunisien =) Siri kommer bo hos mina föräldrar å hon kommer ha d så bra.. Hon älskar å va däruppe.. dem har massa leksaker å en tomt så man kan ligga å sola hela dagarna =)

Å idag har min farfar namnsdag =) Så grattis farfar =) Tänker på dig ofta även om d va ca 12 år sen du gick bort..
Tänder ett ljus för min farfar idag =)



nä dax att fortsätta städa så jag blir klar ngn gång =)
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0