Allt möjligt.

Gårdagen vart till slut riktigt bra... kände mig alldelles orkerlös å trött igår när jag stängde på jobbet.. Tog Siri på en långpromenad på vägen hem å sen när jag kom hem så somna jag på soffan.. Hade lägenheten för mig själv så d gäller å passa på =)  Sen vid 20 kom Sofie... Va ju onsdag igår så d va ju nachokväll me nachos som gällde =)

Riktigt trevligt å gott... Vi gjorde dubbelsats igår å d vart bara lite över.. har man nåt till middag ikväll =)
D e perfekt på onsdagar nu när sex and the city börjar direkt efter Greys =) så nu sitter vi alltid å tittar på d...
Sen gick jag ut för å följa Sofie å Ellie till bilarna =) Slutade me att jag å Sofie satt å prata i ca 2 timmar =) Till slut kom Anna ut för å titta så inget hänt =) hehe d va jättegulligt.. d va bara vi som inte hade någon klocka å d kändes som om vi inte suttit där så länge =) Så egentligen va d nog tur att hon kom ut =) Bra å veta att nån har koll på mig iaf =)
Men d va riktigt kul å prata me Sofie... Va ett tag sen vi träffades själva å vi hade tydligen massa å prata om =)
Siri som va hur trött som helst somnade i mitt knä ganska snabbt... å idag e hon rätt seg =) Sötnosen =)

Idag hade jag tänkt gå till IKEA efter jobbet men vi får se hur d blir me d... Vi har Rally hemma ikväll så kanske måste passa honom... Min sänglampa har gått sönder så jag hoppas att d bara e glödlampan.. så d måste jag köpa + att jag känner för å gå å titta på IKEA lite men annars får jag ta d i helgen eller imorn...

Imorn är d Bälls sista dag här å så e d Moa's 18-års dag... så vi har planerat å äta på Emils.. =) å Bäll ska baka massa idag så imorn kommer vi nog rulla fram men d kommer bli bra =)

Bäll och Siri =)


Nu e d dags för mig å jobba lite!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0