Tröttare än tröttast..

Så va d måndag igen å man e tillbaks på jobbet.. Känns rätt skönt men jag e så himla trött.. Va länge sen jag va så seg..
Trodde d va ett skämt när klockan ringde imorse.. D va skönt å va ledig 4 dgr men jag känner att en dag till hade vart perfekt men d e snart helg igen =)
Så nu bor Bella hos oss i 2 veckor.... Igår va hon helt ok... så fort hon hälsat å lugnat ner sig så somna hon å va rätt lugn... Glömde till och med att hon va hos oss när jag skulle gå å lägga mig...d e alltid den som börjar tidigt som brukar ta veckans inackordering till jobbet.. =) Iofs så va jag i princip som en zombie igår kväll...

Å imorn fyller Ellie och Sofie år... Å vi har hittat världens bästa present =) Får se vad dem tycker men jag tycker d e asbra =)

Nu är d dags för lite frukost å sen mys hela dagen =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0