Tisdag...

Tisdagar är nog den värsta dagen på hela veckan, jag är alltid tröttast på tisdagar... Kommer knappt upp ur sängen.. Iofs så somna jag rätt sent igår.. Försökte plugga men kunde inte koncentrera mig alls... Amerikanen hörde av sig =) så d vart att jag låg å messa me honom istället.. Men jag hinner plugga lite på jobbet idag så d e nog lugnt =)

Ikväll är d träning som gäller me.. lite dans aerobics.. jag har verkligen vart lat senaste tiden, tränar bara 1 gång i veckan,,, orkar inte mer å känner inte för mer.. men men.. helt lat e jag iofs inte.. går ju hela dagarna på jobbet, skulle vart värre om jag satt inne hela dagarna =)

Å idag fyller ju Sofie å Ellie 23 =) så vi firar dem imorn på våran nachokväll =) hoppas dem kommer gilla sin present =) men d tror jag.,.. jag skulle bli jätteglad =) men jag blir iofs glad för minsta lilla =) haha

Dags för lite frukost å sen börja plugga lite..
Förresten jag hade rätt om övningsuppgifterna... Jag kunde inte lösa 2 uppgifter å d visa sig att d va tryckfel..
Så jag kanske inte e helt dum i huvet ändå :P =)

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0