Tisdag..

å jag har blivit smått förkyld.. har hostat hela natten å nu nyst hela morronen... Hade tänkt träna ikväll men vi får se.. tar me mig träningskläderna ifall jag mår bättre ikväll.. Tränar ju direkt efter jobbet..

Satt å kolla High Chaparall igår me filip å fredrik.. Dem gjorde en intervju me Mike Tyson å jag tyckte så synd om dem.. Hela intervjun va så krystad å tyst.. Mike prata knappt å va bara allmänt seg.. Men d va kul å se iaf =) men jag förstår hur frustrerade dem måste ha vart... stackarna..

Idag är d e ny dag på jobbet å vi har lärt Bäll å spela hjärter =) Enligt henne så kommer hon vinna men d tror jag inte på =P hehe

Dags å gå till jobbet å vinna i hjärter =P

Ha en bra dag


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0