Tankspridd..

Just nu är jag grymt tankspridd... vet inte vad d är jag tänker på men jag känner att alla tankar bara flyter omkring... Känner att jag måste ta tag i vissa saker såsom pluggandet å allt sånt... men är helt omotiverad just nu... Känns som om mitt huvud är en stor tom bubbla... skitskumt.. men men.. d går nog över snart...
Lägger upp lite fina vårbilder från igår =)





Fick höra häromdagen att M hade nämnt mig när han pratat me en gemensam kompis till båda oss... Han hade inte sagt nåt speciellt eller så men d känns ändå skumt / bra att han kommer ihåg mig... alla som har vart me i ett riktigt dåligt förhållande vet nog vad jag menar... Vi slutade d hela som ovänner men d känns bra att han kommer ihåg mig... då måste jag ha betytt nåt iaf =) d vet jag att jag gjorde men nu fick jag d bekräftat =)

Just nu stör jag mig på allt oxå.. vet inte varför men jag stör mig så otroligt mkt på d mesta just nu,. Undra om d e PMS? Såna saker som jag tycker e lite störande tycker jag just nu är sjukt störande att jag knappt klarar av d..
I vanliga fall så stör jag mig mest på disken... speciellt härhemma... känns som om jag alltid tjatar på mina rumskompisar på att inte låta disken stå en vecka jämt... men jag har gett upp nu... Om jag stör mig på disken så diskar jag den själv... även om d inte e mina grejer.. lättast så... blir så mkt sura miner annars..

Så nu har jag bokat in sumbrottningen me... d blir nästa tisdag kl 19 =) ska bli kul =) dräkterna väger ju typ 15 kg så får se hur mkt man orkar röra på sig =)



Just d jag skulle lägga upp en bild på mammas halsband =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0