Sumovärk!!!

Jag har fortfarande ont men d känns mkt bättre efter ett varmt bad =) Ska snart gå å lämna ut Jenna.. Hon fick följa me hem idag eftersom husse missa sitt flyg från Göteborg =) Har kommit på hur jag gör för å lägga in filmer/videoklipp så jag tänkte lägga upp en film från sumobrottningen igår =) ENJOY!!!



Har vart en helt ok dag på jobbet.. d e så lugnt eftersom vi har 2 praktikanter men jag va så trött idag.. kände att ögonen gick i kors hela tiden =) men men... lite piggare nu men inte mkt.. har lite ont i huvudet efter igår... Ramla ju rätt mkt =) haha

Ikväll blir d nachos å greys som vanligt... å jag e sååå sugen på nachos så d känns perfekt =)

Men nu ska jag klä på mig å sen bege mig mot ica för å möta Jennas husse =)

ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0