Stängning...

Så nu sitter man på jobbet å väntar på att få gå hem.. Har bara 3 hundar kvar sen får jag gå hem... tänkte ta en liten längre promenad me Siri hem.. Vi får se hur varmt d e å hur trött hon e...

Denna dag har vart rätt lugn vilket e skönt.. Trivs riktigt bra me praktikanterna vi har nu... Bäll slutar ju tyvärr på fredag, d kommer bli tomt.. Hon flyttar dessuomt till uppsala så hon kan inte hälsa på här så mkt heller tyvärr... Så på fredag blir d massa fika.. Moa fyller dessutom 18 år å samt att d blir avskedsfika till Bäll =) d kommer nog bli bra =)

Byggkillarna som ska fixa på jobbet kom förbi idag me.. Vi har ju fuktskadat golv så dem ska fixa d i juli när vi har stängt.. kommer bli skönt att få fint inför nästa termin här på dagis =) d är ca 1 veckas arbete härinne.. Sen ska dem även asfaltera om å grejer utanför som kommer ta 2 veckor.. å dem hoppades på att dem kunde ta allt samtidigt vilket låter jättebra.. för vi kan inte använda vår ingång under tiden... lite svårt å ta emot hundar genom garaget i 2 veckor.. så jag hoppas föreningen går med på att ta allt samtidigt... håll tummarna för att d blir som vi vill =)

Nu ska jag fixa d sista innan jag går hem =)
Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Praktikanten

Vi ska fira att bäll slutar, eller hur va det du sa?

du ska ju komma te uppsala å hälsa på mig :D

2008-05-26 @ 18:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0