Snart hem från jobbet...

Snart har jag städat klart hela lokalen... d värsta me att jobba sent är att städa denna lokal.. den är ca 170 kvm stor å med 25 hundar här så blir d riktigt skitigt på en vecka.. speciellt me dett skitväder ute... vi sopor ju å så varje dag men vi kör dammsugning å skura varje fredag... grymt tråkigt men d måste göras... som tur e så har jag bara en hund kvar nu så jag hinner städa riktigt mycket.. när man har massa hundar kvar så måste man avbryta städningen hela tiden eftersom d blir utlämningar hela tiden.. så nu har jag bara butiken kvar =) känns bra...

Tänkte gå förbi centrum på vägen hem... Gina tricot har tydligen stor vårrea som börja igår... kunde inte gå å kolla igår så får kolla nu efter jobbet =) Vill hitta ngt snyggt till nästa lördag =) Ska nog ta Siri på en långis på vägen hem.. hon har blivit riktigt skendräktig nu vilket innebär att hon älskar mamma över allt... =) sötnosen vill inte va utan mig en sekund =)

Jag stör mig fortfarande nästan på allt... jobbigt.. känner hur d kryper i mig hela tiden... hoppas d försvinner snart....
Nu ska jag göra d sista så jag kan gå när sista ägaren kommer =)

Ha en fortsatt trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0