Så va helgen nästan slut...

Helgerna går så himla fort.. Började dagen me å städa lägenheten.. Kände för att få d lite fint här.. Men d håller ju knappt en timme i denna lägenhet men man fick iaf se hur fint d kan va ett litet tag =) Sen åkte jag å lämna Moa hos mamma så jag å Siri kunde åka å ta en långis.. Moa orkar ju inte riktigt me så jag å Siri gick själva.. Vi tog en timmes promenad runt görväln så Siri kunde bada lite.. Riktigt mysigt va d å fick massa kommentarer på hur lydig å duktig Siri e =)



Sen idag har jag vart uppe i Viksjö å hjälpt mamma. Har vart riktigt trevligt =) hoppas på att man har fått lite färg efter 2 dgr i solen. Mina föräldrar hade italiensk kväll igår me sina kompisar så d fanns massa mat över så d va riktigt god lunch idag =)
Siri e helt slut nu å jag känner själv i mina ögon att jag har vart i solen hela dagen =)

Denna vecka känns redan fullbokad men jag jobbar sent denna vecka så sovmorgon känns riktigt skönt =)

Dags för lite middag =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj, det är ju bilden jag gjort på henne :D



Siri är massa söt! Jag vill ha henne ;)

2008-05-11 @ 23:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0