Så va d onsdag...

Igår va en av dem flummigaste dagarna på länge... =) va länge sen jag va så himla trött å fnittrig =) men kul hade jag iaf.... Jag å Anna missuppfatta varandra hela tiden vilket ledde till massa skratt =)
Va å träna igår å jag kände verkligen inte för d... kände mer för å lägga sig i soffan å vräka i sig godis å lata sig =) men jag träna å d gick bättre än vad jag trodde att d skulle göra... men trött va jag =)

Idag ska vi fira Sofie å Ellie som fyllde år igår =) D blir nachos som vanligt ikväll å lite greys... Men även presentöppning =) ska bli kul...

Ska göra mitt prov idag me!! SKA VERKLIGEN DET!! Hade tänkt göra d igår men flumma för mkt å glömde mina provgrejer på jobbet.. SUCK... så ska försöka hinna me idag.. idag har jag dessutom mer tid...
Har helt tappat motivationen... E bara så tankspridd just nu å jag vet inte ens vad d e jag tänker på... =) tänker väl på allt annat förutom ekonomi, balansräkningar å allt sånt som jag borde tänka på =)

Nu ska jag sätta mig å plugga lite så kanske jag hinner skriva provet under dagen här =) verkar bli en rätt lugn dag =)

Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0