Passfoto =(

Så gårdagen va riktigt bra... Nachokvälen va trevlig å gud va vi åt.. Vi brukar i vanliga fall göra 2 skålar me dipp å igår gjorde vi 3 + en skål me guacamole å d vart ingenting över!!! Jag brukar alltid äta till middag dan efter men allt tog slut å d va nästan som om man slickade faten... Vi va tydligen hungriga igår =) Dessutom kom Ellie me en kladdkaka som alla åt av =)



Ellie å Sofie vart glada över presenten, Vi ska prova på sumobrottning vilket kommer bli askul =) Dräkterna väger typ 15 kg så får se hur mkt lilla jag kommer att röra på mig =) men kul kommer d bli =) Nu gäller d bara å boka in en dag som alla kan... D ligger i Spånga så d e inte så långt så vi kan nog göra d nån dag efter jobbet =) Ska försöka kontakta dem idag =)

Idag ska jag iväg å fixa mitt pass.. USCH.. Jag hatar att ta kort men d ska nog bli bra.. Självklart har jag fått världens största finne men d ska nog gå å sminka över.. Hur som helst så kommer jag ändå inte bli nöjd me kortet.... Har nedräkning på när jag kan byta ut mitt körkortsfoto =) D e bara 7 år kvar nu :P =) Men d ska nog gå bra.. Mamma å pappa måste oxå förnya sina pass, så jag får skjuts av dem.. Skönt å slippa åka dit själv å vänta.. Antar att d kommer va rätt lång väntetid...

Denna vecka har vart helt sjuk, har vart så himla trött.. Tror d e för att jag drömmer så konstigt... men snart e d helg... bara 2 dgr kvar på jobbet.... å denna helg blir nog rätt lugn... =)

Så vi har redan bokat in vår nästa utekväll =) den 24 maj kör vi en schlagerkväll på Lemon igen å d ska bli riktigt kul =) Ska fråga om mamma kan ta siri över natten... Så kan jag slappna av lite mer.. =) å kanske t.o.m. dricka... Annars när jag har siri hemma när vi går ut så åker jag vid 22-23 å så e jag hemma vid 2-3 igen.. å oftast dricker jag inte så mkt då för jag vet att jag måste ut me henne vid 8 på morron igen... Man är grymt trött efter en sån kväll... men men.. d e ju inte så ofta... jag e ute kanske 1 gång var 3:E månad å inte ens så ofta.. D e bara nu d blir 3 ggr på en månad =) haha..

Idag ska vi ha en valp på dagis som är nyopererad så hon ska helst inte röra på sig... Får se hur d går... D är ju lite svårt att hålla en valp stilla, dem har ju hur mkt energi som helst... Men d ska nog gå bra.. D gäller bara idag å kanske imorn.. beroende på hur d går idag.,..

Nu ska jag ta å käka lite frukost innan alla hundar dyker upp.. Än så länge har d bara kommit 5 hundar =) riktigt lugnt här.. Dem flesta av våra hundar på dagis är väldigt morrontrötta.. Så dem brukar komma hit å sova 1 timme innan dem kommer igång =) så himla söta..

 

Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0