orkar inte mer...

Siris uppfödare krånglar nu ännu mer så nu måste jag verkligen sita å läsa igenom alla lagar å sånt som finns när d gäller fodervärd.. Eler så håller vi tummarna för att hon får ut ngt på livförsäkringen... orkar inte ens berätta hela historen men håll tummarna för att d löser sig.. HON SKA INTE TA TILLBAKA SIRI... vet ju dessutom hur olycklig Siri skulle va där.. hon är min hund, å världens största mamma gris =)

Lite glada nyheter istället =)
Min mamma har nu sökt ett till jobb som lät jättebra.. Hon va där å prata me dem idag å dem lät positivt så nu håller vi tummar för henne me. =) vet hur glad å lycklig hon skulle bli om hon fick detta jobb å jag tycker verkligen att hon förtjänar d =)

Sen va jag å träna idag å d gick jättebra.. hela gruppen va fokuserad å duktig idag =) så d kändes bra iaf...

Nu ska jag äta massa massa glass å titta på desperate housewives...
Å hoppas på bättre tider =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0