Ont, ont å lite mer ont.

Har så himla ont efter sumobrottningen igår men d e d helt klart värt =) Va så himla roligt även om jag inte kan röra mina axlar nu =) Jag rekommenderar d till alla =) Jag är ju väldigt liten så jag flög som en vante hela tiden... Va tungen å lyfta upp dräkten medans jag sprang framåt för annars snubbla jag bara =)  Vår domare bara skratta hela tiden åt mig för att jag ramla så mkt =) Men d bjuder jag på =) Va länge sen jag skratta så mkt å d behövdes..
Jag vann iaf en match över Sofie W så jag e nöjd..

Efter sumobrottningen åkte vi till Max å köpte glass, d tycker jag att vi va värda.. Max har dessutom världens goaste glass just nu med maränger å chokladsås =)

Siri fick va hos mamma å pappa medans vi va på sumo eftersom jag ändå skulle dit å lämna bilen efteråt.
Jag ska försöka klura ut hur man lägger in videoklipp här.. Har massa videos från igår men jag fattar inte hur jag lägger upp dem =) Jag är inte speciellt teknisk alls =)

Prata massa me mamma igår å d känns jättebra.. Mamma är bra på å lyssna så jag kan få ventilera lite...

Nu ska jag äta lite frukost å jobba lite..

Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0