Onödigt inlägg...

Känner för att skriva av mig men vet inte om vad =) haha...
Har en lugn hemmakväll me tjejerna, har sett talang 2008 =) å rätt gick vidare....
Har egentligen så mkt jag måste göra men inget jag direkt känner för... MÅSTE verkligen städa mitt rum, MÅSTE verkligen plugga.. men allt känns för tråkigt å jag kan inte koncentrera mig..

Dessutom tänker jag alldelles för mkt hela tiden.. vill sluta tänka just nu.. jag önskar verkligen att jag kunde stänga av ibland.. när jag väl börjar tänka så kan jag inte sluta... kan tänka å verkligen analysera sönder saker.. när d verkligen händer saker som jag tycker e jobbigt så tar d e ett tag innan jag kan sova igen... som allt d här me bibi.. igår va första natten jag sov denna vecka..

men men allt löser sig till slut =)
Nu ska jag ta ut Siri å sen kolla på film =) känner inte för att sova på många timmar men jag lär ju somna snart iaf =)

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0