Mors dag =)

Tog lite sovmorgon idag eftersom Siri sov hos mina föräldrar så jag gick upp vid 10.30... Tog en dusch, prata lite me tjejerna sen åkte jag upp till Viksjö å till Siri =) 
Det är ju mors dag idag så jag å mamma har umgåtts hela dagen. Riktigt trevligt. Vi tog hundarna på en långpromenad å plockade liljekonvaljer.. Jag ger alltid mamma liljekonvaljer på Mors dag.. Det har blivit en liten tradition.. Både mamma å jag älskar liljekonvaljer..
Sen åkte vi å storhandla på ICA... Har absolut ingen mat hemma så d behöver verkligen =) så nu slipper jag gå hungrig denna månad... Mamma köpte även blodpudding, hon ville göra hundgodis till Moa..
Sen satt vi å sola å spela kort hela eftermiddagen... Riktigt lugnt å skönt.. Känns som om jag å mamma har blivit ganska tajta på senaste tiden vilket e jättekul =)
Vi åt grillat me färskpotatis å aoili till middag.. Hur gott som helst =) Man blir bortskämd när man är i Viksjö =)

Sofie kom även förbi å snacka lite om igår å skvallra lite...  Hon har ju sökt in till massa utbildningar nu så d kanske blir så att hon kommer flytta till hösten.. Vill ju självklart att hon ska göra d hon vill göra men tråkigt om hon måste flytta ifrån sthlm.. Vi umgås rätt mkt å jag skulle sakna henne jättemkt. Men jag å Siri får åka å hälsa på =)

Siri är just nu riktigt skendräktig vilket gör att hon är väldigt trött, låg å tråkig... Hon är inte sig själv så jag hoppas att d går över snart... Tror inte hon tycker d e så jobbigt utan d e mest jag som märker skillnad... Men så fort jag får så kommer hon kastreras =)
 

Nu ska jag lägga mig =) Ska ju jobba imorn me =) Jobbar sent denna vecka vilket e skönt eftersom d innebär sovmorgon =)

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0