Mkt på gång nu =)

Har haft fullt upp dem senaste dagarna så jag har inte hunnit blogga.. men nu ska jag uppdatera lite..

Torsdag:

Jag och Siri åkte till Sumpan och tog en fika me Sofia.. D va riktigt trevligt å vi fick se hennes mysiga lilla lägenhet. Jag å Sofia har inte träffats på 6 år så d va trevligt... Sumpan är riktigt mysigt me.. Jag å Siri tog en långpromenad från Barkarby på vägen hem... Siri låg å sov hela kvällen sen.. Hon va så himla trött... Ellie kom förbi å spela kort, så vi satt uppe å spela till halv 12.. Hon sov över för att hon skulle passa Meya idag..
Va en riktigt bra dag men jag va riktigt trött efter å sitta i solen halva dagen =) hehe

image59

Siri på pendelstågsstationen =)

Fredag:

Vi gick upp strax innan 8.. Matade siri, tog en promenad så skjutsade Ellie ner mig till jobbet... Städade d sista i lokalen å sedan kom Esther.. Esther är en mopsvalp på 8 månader som vi passa idag... Hon hade så himla mkt energi å Siri tröttna ganska snabbt =) men Esther fick t.o.m Moa att busa.. Dem 2 sprang runt på tomten tillsammans.. Moa har aldrig lekt me Siri men hon tyckte om Esther.. D va nog första gången jag såg Moa leka på flera flera år =) D va så gulligt så..

image60

Alla 3 (Siri, Moa och Esther)

Lämnade av Esther vid 15 å då åkte jag å Sofie till vällingby å shoppa lite.. Meningen va att jag skulle hitta en jacka. Men allt e för stort.. eller rättare sagt jag är för liten.. Storleken 34 är för stort för mig å d e den minsta storleken... SUCK!! Det är inte alltid så himla lätt å va liten... Ska till Kista imorn å titta om jag kan hitta ngt där... Har en vårjacka men d e mer en regnjacka som inte är världens snyggaste.. Skulle vilja ha nåt kavajaktigt som är lite snyggare när man ska typ bort eller så... Får se om man hittar något imorn...
Första gången jag va i vällingby sen dem byggde om.. D va typ likadant å d fanns inte så mkt iaf.. dem har ju fått fler butiken men d va inte så speciellt iaf.. Men kul å se hur d såg ut iaf..

Sen åkte jag tillbaka till mamma å pappa åt grillat fläskfile med klyftpotatis me sallad =) hur gott som helst.. Bjöd in mig själv men d va inga problem =)
Spela även lite tetris me pappa å vann som vanligt med 3-1 =) hehe
Tog bilen hem så kan jag hämta upp mamma när vi ska til kista imorn.. =) Ska även träna imorn så d ska bli kul =)

Ulrika å Sofie ska kanske till Lemon imorn, får se om man hänger me.. Skulle va kul =)

Ska försöka plugga lite ikväll, har vart dålig på d dem senaste dagarna... men ska ta tag i dela hela snart  =)

Hitta förresten den här på en av bilarna här utanför... Tyckte den va rolig men d kanske bara e jag som har dålig humor =) haha

image61

Hehe

Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0