Mitt nya pass..

Så efter jobbet idag va jag å hämta ut mitt nya pass å d blev faktiskt riktigt bra... En helt vanlig bild å inget jag behöver skämmas för.. =)
 


D tog max 5 minuter att hämta ut passet å jag som hade räknat me att vi skulle få köa i evigheter =)
Så jag va hemma redan vid halv 7 vilket va skönt.. Åt lite middag å sen tog jag en långis me Siri =)

Snart e d fredag vilket känns riktigt skönt.. Har inget speciellt planerat denna helg förutom att plugga..
P.g.a allt me Bibi så har jag inte kunnat plugga alls så nu har jag massa å plugga =)
Ska ju regna iaf så då kan man lik bra sitta inne å plugga =)

Sitter å kollar på den nya serien på 3:an som heter Murder.
Verkar vara en riktigt bra serie å riktigt spännande =)

Ska lägga mig å se slutet å sen sova!
E grymt trött efter denna dag på jobbet!

God natt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0