Min dag =)

Idag har d vart riktigt lugnt på jobbet... Skönt eftersom jag knappt sov igår... Vi har dessutom ny praktikant denna vecka.. Hon heter Moa å är jättetrevlig.. lätt å komma ihåg hennes namn eftersom hon heter likadant som min ena hund =) Men hon skötte sig riktigt bra idag... Hon fick duscha amigo å d gick jättebra..

Jag va inne i stan å träffa mickan efter jobbet idag... Vi käka lite middag ihop å snacka massa skit.. Riktigt trevligt å kul å träffas... Vi träffas inte så ofta eftersom hon bor på södra sidan av stan.. Så då blir d lätt så.. Satt å leta igenom massa bilder för å hitta en bild på oss tillsammans å d tog ett bra tag.. men till slut hitta jag en =)



När vi va på ålandskryss när vi va 18... Så d e en gammal bild... Vi e ju snart 23 båda 2 =)

Saker å ting har nu blivit värre men jag orkar inte längre... Varför ska jag alltid försöka när folk inte ens bryr sig?
Men jag håller skenet uppe... Kan ju inte gå runt på jobbet me praktikanter å va tjurig =)

Nu ska jag fixa inför imorn då d blir SUMOBROTTNING
ska bli riktigt kul =)

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0