Lördag...

Va hur skönt som helst å få sova ut idag... Mata Siri vid 8 å sen gick vi å la oss en stund till innan vi gick upp för promenad.. Hon har blivit skendräktig å då blir hon så "mammig" =) men d e bara gulligt.

Sen åkte vi upp till Viksjö.. Låg i solen ett tag, spela tetris me pappa som alltid =) åt lite mat å sen åkte vi hem.. Mamma å pappa skulle ha en italiensk kväll me sina kompisar så jag erbjöd mig å passa Moa så då fick jag även bilen över helgen =) riktigt skönt.. d har vart så himla fint väder idag så jag hoppas på lika fint väder imorn me =) ska upp till viksjö å hjälpa mamma imorn så då kan jag passa på å sola me =) Mkt skönare å sola på deras tomt jämfört me våran balkong =)

Moa har tydligen vart lite deppig å trött denna vecka men hon har vart riktigt glad här idag.. Hon tycker d e så kul me Siri å hon älskar å få va me =) Hon ska ligga så nära hela tiden men d e bara mysigt.. Ska skämma bort henne lite idag eftersom hon har haft en jobbig vecka =)



Jag lämna in en bild på Siri å Moa till en konstnär å gjorde en tavla till mamma när hon fyllde år =) Så blev resultatet å mamma blev jätteglad =)

Jag å Anna va på bio idag.. Gäller å passa på när man har bilen =) På vägen dit blev vi stoppade av polisen.. Jag trodde d va för att jag körde ca 10 km för fort å fick lite panik... Vet ju hur dyrt d e å åka fast för fortkörning =( men d visa sig att d bara var en körkorts å nykterhetskontroll så d va ingen fara =) Har ju inte druckit sprit på typ 1 månad =) Sen åkte vidare till Kista å shoppe lite innan bion.. Vi såg "What happens i Vegas..." me Ashton Kutcher och Cameron Diaz å den va faktiskt helt ok.. Man skratta lite å den va väldigt lättsmält. Det var en perfekt film för mitt humör idag =)



Nu ska jag krypa ner i sängen å gosa me hundarna å titta på film!!

God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0