Lördag kväll!

Kvällen igår vart riktigt lyckad... Hade jättekul så tack alla!! =) Vi började dagen me att gå ner till centrum för å kolla kläder till Helena.. Sen åkte vi upp till Viksjö å gick förbi Sofie och lämna Siri hos mina föräldrar. Sofie va snäll nog å fixa vårt hår igår men hon hann inte me sig själv så hon fick göra sig klar hemma hos Ulrika. Hon rakparmanenta mitt hår å gjorde en snebena.. D vart riktigt snygg å jag var jättenöjd.. Att så lite kan göra så stor skillnad.. Kände mig hela annorlunda =)

Vi åkte hem till Ulrika å föra lite å kolla på schlagern. Vi åt massa onyttigt å prata massa.. Riktigt trevligt.. Sen åkte vi in till Lemon. Eftersom det är en schlagerbar så va d inte så mkt folk där när vi kom in.. D va ca en timme kvar på schlagern å dem hade satt upp stora tv-apparater så man kunde titta där. Men d va alldells för trångt för å se nåt även om d va lite folk så man fick lyssna istället men d vart riktigt tråkigt efter ett tag. Vi ville dansa men så fort schlagern va över så satte dem på musiken. D va då alla människor kom =) men d va inte lika mkt folk som d va sist.. Men jag hade jättekul.. tyvärr har jag fortfarande ont i min nacke efter sumobrottningen så jag kunde inte riktigt dansa som jag ville.. försökte ignorera men d gick inte...

Vi gick strax innan stängning å tog nattbussen hem... Förstår varför vi går ut så sällan, resvägen hem e sååå lång... d tog oss 1,5 timme hem.. Nattbussen gick assakta eftersom d va så mkt folk..
Träffade en gammal klasskompis när jag gick av nattbussen... Vi har inte sett varannan sen vi va typ 18 å d e ju ett tag sen. =) Vi kom fram till att vi borde ta en fika nån dag å prata om allt som hänt dem senaste åren =)
När vi väl kom hem så hade nåns nyckel gått av i vårt portlås vilket gjorde att vi inte kunde låsa upp vår port!! Så vi började ringa runt men allt stängde kl 4 å klockan va nu 4.30... Så himla irriterande.. men som tur va så märkte vi att våra ena grannar va vakna så dem släppte snällt in oss... Himla skönt för vi hade nog fått stått där ett bra tag annars.. å vi va så trötta å d va riktigt kallt. Kom i säng strax innan 5...

Bilder från igår =)

 





Delade upp d till 2 inlägg.. d vart så himla långt =) så skriver om dagen i ett annat inlägg =) Har fortfarane inte hört vinnarlåten från igår... men jag tyckte att Sverige förtjäna att placera sig bättre än vad dem gjorde... Fanns många låtar som va värre / sämre än Charlotte.
Men men... jag tror inte att vi någonsin kommer att vinna igen... men d e fortfarande tradition att se d
så jag kommer inte sluta titta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0