Lördag

Har mest pluggat  å sola idag.. Pluggandet gick sådär... får inga vettiga svar från min handledare så d känns skit just nu... försökte göra ena inlämningsuppgiften men fick samma fel varje gång.. som tur e så verkar d som om jag kan göra den hur många ggr som helst =) har iaf mailat min handledare igen å hoppas på svar på måndag...

Va även å shoppa i centrum me mamma.. Hon va ute efter en ny bikini å d va 3 betala för 2 så jag fick en gratis bikini.. mamma e snäll hon å nu komer vi va riktigt snygga i sommar... d va dessutom utförsäljning på stadium så hitta 2 par mjukisbyxor för 99 kr styck till jobbet =)

Sen gick jag hem å la mig på balkongen å sola lite.. ska nog inte göra så mkt ikväll.. D e alldelles för varmt för Siri nu så vi får ta en långpromenad ikväll istället =)

Imorn ska vi till Viksjö å sola hela dagen =) ska bli riktigt riktigt skönt =)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0