Lördag!!

Va skönt d e me sovmorgon =) Även om man har en hund som väcker en vid 7.30 så kändes d ändå som sovmorgon =)
Jag å Siri tog en långis imorse, d e riktigt skönt väder ute så d gäller å passa på... Siri åker ju snart hem till mina föräldrar å stannar över natten... Vi plockade lite liljekonvaljer me... D e min favvoblomma å dem luktar så himla gott =)



imorn är d morsdag vilket ska bli kul.. Har ju köpt massa halsband till mamma å d ska bli kul å se vad hon tycker =) å sen självklart så får hon liljekonvaljer me =) Plockar alltid massa liljekonvaljer till henne på morsdag =) d e även hennes favvoblomma =)

Ska bli riktigt kul ikväll =) Å min lillebror e så snäll så att han skjutsar oss till Ulrika... så himla skönt så slipper man åka dit kommunalt =) Vi va å köpte grymt mkt godis på godismonstret till ikväll.... =) hoppas alla blir nöjda..

Nu ska jag börja göra mig iordning.. måste duscha å lite så... Sen ska vi upp till viksjö till sofie å sen e d typ hem å börja fixa hår å så... sofie ska fixa håret på i princip alla så d kommer ta många timmar =)

Ha en bra dag kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0