Kalas =)

Idag har vi haft kalas på jobbet å ätit hur mkt onyttigt som helst =) Moa fyllde 18 så d firades å Bäll hade sin sista dag så vi hade avskedsfest för henne... Vi bjöd på lunch från Emils... Där har dem världens goaste kebab.. jag som inte ens gillar kebab tycker om deras gyros kebab =) sen hade bäll bakat bullar och daimkakor.. å dessutom köpt en påsa ostbågar... så idag har vi vart riktigt onyttiga =) men gott va d =)

På vår eftermiddagspromenad så hände världens roligaste grej.. Jag skrattar fortfarande =) Jag å Bäll hade löptiksgruppen så vi gick igenom garaget.... I garaget så nös Bäll JÄTTE högt men d lät mer som en prutt... haha. d bästa va att d va en kille/gubbe i garaget å vi skratta så mkt... så han fråga bäll ifall d va hon som prutta?? =) haha bäll lyckades få ut sig att hon nös. jag skratta så mkt så jag fick inte fram ett ord... Då sa han "Skyll på hundarna nästa gång" å gick skrattandes ifrån oss... Jag skratta hela vår eftermiddagspromenad å jag skrattar nu när jag skriver detta =) Tack Bäll för dagens skratt...

Jag uppdatera min bilddagbok för första gången sen i augusti idag å d va enbart för att jag tog så mkt bilder så kunde inte lägga upp dem här... =) Klicka på bilden så kan man komma dit men annars heter jag tessan120 där om ni vill se bilder =)



Nu ska jag å Anna åka å köpa lite glass =) E så himla varmt!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0