Hur blev allt som d e?

Meningen me denna blogg e att jag ska kunna skriva av lite av mina tankar... Har väldigt mkt tankar som flyter omkring hela tiden å lite av d måste ibland komma ut...

Jag känner verkligen att jag vill flytta... inte för att jag vantrivs som d e nu men jag känner att allt har blivit fel... När vi alla flytta in i denna lägenhet så va vi väldigt bra kompisar å d känns som allt har förändrats.. d e inte d att vi e ovänner å bråkar, d e bara d att vi har slutat prata me varandra... D gäller nog främst mig å helena... Jag har försökt så många ggr men jag ger upp... d blir alldelles för mkt om man både jobbar å bor ihop - helt klart... men d skumma e att vi knappt träffas på jobbet heller efterom den ena alltid e ute på promenad.. D känns som om Helena drar sig undan mer å mer  från mig å Anna.. vet inte om man ska säga nåt.. Vi har pratat om d förrut så d känns så dumt å dra upp d igen...å jag hatar å tjata på folk... vill inte tvinga folk till å göra saker som dem inte vill... vill hon inte prata eller umgås me oss så ska hon slippa.. jag har bara märkt massa tydliga tecken denna helg.. jag har studerat mina rumskompisar noga :P =) tror d skulle va bättre om vi bodde isär.. för då skulle vi nog ha roligare när vi väl umgås.. å jag vill verkligen ha ngt eget... Detta inlägg e inte för å göra nån lessen utan mest för att jag känner att jag måste skriva av mig.. vet inte vem jag ska prata me detta om annars.

En gammal bild från förr =)


Jag har verkligen försökt plugga idag å jag tycker att jag har vart riktigt duktig.. men än är jag inte klar... men jag ger nog upp för idag.. har suttit i nästan sammanlagt 4 timmar.. å d e inte världens roligaste ämne heller.. men men d måste pluggas..

 Imorn ska jag å siri in till stan å fika me en gammal kompis från gymnasiet. D ska bli kul.. Vi hade planerat å sitta på en uteservering men om d e d här vädret så blir d nog för kallt.. så då får Siri stanna hemma några timmar istället... Lite jobbigt e d att man aldrig får ta me sig hunden in nånstans.. men men.. Siri hatar ju d här vädret så hon klagar nog inte på å få stanna inne i värmen istället =)
Så håll tummarna för att d blir fint väder imorn =) Kollade precis på SMHI å d verkar faktiskt bli sol imorn =)

Nu ska jag ta å äta min Tip Top å sen se finalen av Top model!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0