FREEEEEDDDAAAGGG!

Äntligen fredag.. så himla skönt... tråkigt att d ska regna hela helgen men men.. ska bli skönt å va ledig lite =)
Har inga planer i helgen förutom att plugga... får se om nåt roligare händer =) men d brukar d göra..

Måste bara säga att killar e bra skumma.... riktigt skumma.. förstår mig sällan på dem men d e väl lika bra =) Har pratat me en kille på internet länge nu å han tjatar om att vi ska träffas men d händer inget... vi har träffats en gång tidigare.. men ändå händer d inget... ena dagen e han jättepå, andra pratar han knappt.. så d kanske bara e han som e skum... har i princip gett upp d hela iaf... tror inte att d skulle kunna bli nåt iaf... men men.... som ulrika sa igår "du får ragga nytt på Lemon nästa helg" haha =) Planerna e i full gång inför nästa helg =) ska bli riktigt kul.. Vi ska ha förfest hemma hos Ulrika innan vi går ut.. Hon bor i världens mysigaste 1:A i Bergshamra tror jag d va =) vi blir 7 pers på 23 kvm så d blir lite trångt å mysigt...

Vi hade rätt några hundar idag så helena å bäll kunde ta alla tillsammans så kunde jag stanna kvar å va valpvakt =) så nu kan jag börja plugga lite... men jag skjuter hela tiden upp d för att d e såååå tråkigt... håller på me ett kapital om lagar å föreskrifter när man bokför... är t.o.m. tråkigare än vad d låter =) men nu ska jag skärpa mig å börja.. =)

Ha en bra dag i regnet =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Han verkar knepig den där snubben :/ Kör på mitt tips tycker jag ;)

2008-05-16 @ 12:45:18
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0