Fredag kväll...

E så himla trött efter denna vecka.. man märker så himla stor skillnad från när man jobbar sent jämfört me när man jobbar tidigt.... Men nu e jag så himla övertrött..

Dagen idag har vart helt ok.. tog en lite längre promenad i morse me dagishundarna så dem flesta hundarna har vart riktigt trötta hela dagen =)
Nikitas matte kom förbi jobbet imorse å tog en fika.. Hon är rätt trevlig men d e så mkt som kommit ivägen så d känns bara falskt.. vilket jag tycker e så himla tråkigt.. men men... man kan inte va vän me alla...

Ellie kom förbi nu på kvällen å visa vad hon skulle ha på sig... vilket resultera i att vi alla stod å prova kläder =) Å jag kan lova att alla kommer va assnygga imorn =) Vi spela även lite kort som vanligt =) Å jag fick t.o.m. vinna en gång me =) wohoo..

Samtalen me Helena gick bra häromdagen... å jag hoppas saker å ting kommer bli bättre... d känns som om d mest e jag som bara stör mig... å jag hade helt å hållet gett upp... d e faktiskt första gången som jag gav upp så.. första gången som jag kände som jag gjorde.. Jag vill flytta men denna vecka har jag kännt mig redo för å packa grejerna å flytta hem igen för att jag inte orkat mer... men vi har prata massa nu å d känns bättre.. bara hoppas på förbättring från bådas sidor. va bara skönt att få ventilera saker som jag velat ha sagt länge...

Lägger in en låt som jag blir glad av.. den e riktigt gammal men men =) Jag blir glad....




GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0