.......

Så va d äntligen fredag idag å d känns skönt... Vi har lite färre hundar idag så vi planerar att ta en lite längre långpromenad idag me alla tillsammans =) ska bli kul... D är inte så himla ofta vi kan göra så... Men just nu har vi 2 praktikanter så då passar vi på =)

Helgen känns som om den kommer bli riktigt bra... Ska ut me tjejkompisar imorn på Lemon =)
Först ska vi föra hemma hos Ulrika å titta på finalen i Eurovision.. Måste ju ses!!
Så d e dricka å snacks som gäller =) Ska bli riktigt trevligt..
Ska lämna Siri till mamma imorn så hon kommer få en skön vilohelg utan mams =)
Hon har blivit riktigt skendräktig just nu så hon orkar inget å älskar mig =)
Får hoppas att d där går över snart.. Så fort jag får så kommer hon kastreras... helt klart..


Denna låt går just nu på repeat på min MP3 =) SÅ himla bra



Nu e d dags för mig å börja plocka lite å äta frukost =)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0