En ny dag = sumobrottning

Tisdag = den värsta dagen i veckan... jag har så svårt för å komma upp å jag e astrött hela dagen... även om jag går å lägger mig tidigt.. skumt d där... =)
Men idag ser d ut å bli riktigt fint väder vilket e skönt... Skönt att vi e så mkt folk på jobbet just nu.. Vi är 4 st eftersom vi just nu har 2 praktikanter... vilket vi kommer ha i 3 veckor till =) Kul =)

Ska ta en promenad me Siri upp till Viksjö efter jobbet... Ska upp å låna bilen eftersom vi ska prova på SUMOBROTTNING  ikväll =) Ska bli så himla kul... lovar att lägga upp bilder sen... =) Bara dräkterna väger ca 15 kg så får se hur mkt man kan röra sig =) Ngn sa till mig att om jag välter så kommer ju inte jag komma upp... haha =) säkert sant... e ju inte direkt stor =)

Pluggandet går just nu sådär men ska lägga på ett kol idag å imorn... mer imorn eftersom jag inte kommer va hemma ikväll.. målet är å göra en inlämningsuppgift i helgen =)

Nu ska jag äta lite frukost!
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0