Draft: Äntligen kan ...

Äntligen kan jag blogga igen.. har inte kunnat logga in sen i fredags... man inser inte hur beroende man e förräns man inte kan blogga =) hehe

Denna helg har vart så himla bra... Är så trött nu att jag knappt kan hålla ögonen öppna... Ska blogga å sen vila lite..

Igår (lördag) va jag, helena å mamma å shoppa i Kista... Vart en riktigt lyckad shopping.. Vart en jacka, 2 tröjor å leggins å allt gick på ca 500 kr =) Jackan va d rea på så den kosta bara 150 kr.. Kan man ha mer tur? Å d bästa e att jackan verkligen e perfekt.. D va länge sen jag hitta en jacka som jag verkligen e så nöjd me så d känns kul..



Riktigt nöjd me mina inköp =)
Efter d åkte jag hem till Viksjö å tog en promenad med Sofie å prata lite. D va så himla fint väder men Siri tyckte d va lite för varmt.. =) Bestämde mig för å gå ut på Lemon =)
Tog bilen in till Lemon vilket va hur skönt som helst.. =)
Denna kväll va riktigt lyckad å vi ha så himla kul.. VI dansa å skratta å sjöng me., Alla va på så himla bra humör!
Va riktigt länge sen jag dansa så mkt å hade så kul  =)
Träffade några utbytesstudenter som vi dansa me å prata massa me. RIktigt roliga killar, böt nr me en av dem ifall vi ville gå ut me dem igen =) så vi får se om han hör av sig =)

Vet inte vad jag tycker om denna nya domänen.. Försökte trycka på publicera men d va tydligen forbidden..
Försöker igen å ser vad som händer =)

Om 1 timme kommer vår inackordering Bella å hon har hur mkt energi som helst..
Hon ska bo hos i 2 veckor, men d kommer nog gå bra!

Nu ska jag äta massa godis å slötitta på tv =)

Ha en fortsatt trevlig kväll =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det där var den roligaste kvällen på väldigt länge! Tiden bara rann förbi och det var längesen jag stannade till stängningsdags :D Blir en fin repris lördagen 24e maj ;)

2008-05-07 @ 19:57:08
URL: http://ulrikachu.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det där var den roligaste kvällen på väldigt länge! Tiden bara rann förbi och det var längesen jag stannade till stängningsdags :D Blir en fin repris lördagen 24e maj ;)

2008-05-07 @ 19:58:12
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0