Dålig start på dan

Just nu skakar jag.... blir såååååååå jävla irriterad / förbannad / arg / besviken  å jag kan inte ens skriva varför just nu... ord kan inte ens beskriva d jag känner just nu.. e bara helt tom i huvet å känner bara ännu mer att jag måste åka iväg, bara försvinna.. men har för mkt ansvar över allt... gråten sitter i halsen å jag e på jobebt å kan inte släppa ut d...

Stackars praktikanter idag! ska göra mitt bästa för å hålla humöret uppe.. vet att bäll löser denna blogg så hon vet redan att ngt e på gång antar jag... sen har hon nog märkt d lite på jobbet me.. hon har ju vart här så länge så hon känner oss bra =)

Men nu ska jag försökal lugna ner mig lite så jag kan va trevlig mot kunderna som kommer... Ska även träna på å va falsk idag för jag kommer försöka låtsas som om inget hänt.... å d värsta jag vet e falskhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0