Dagen idag..

Idag har faktiskt vart en riktigt bra dag.. Denna dag har gått fort å d har vart riktigt fint väder ute =) Siri tycker att d e lite väl varmt =) Jag hoppas värmen håller i sig till helgen för då ska d solas massa...

Försöker komma vidare me mitt pluggande men min nya handledare e hemsk!!! Jag har problem med en övning å d känns som om jag har fått fel papper.. men enligt honom så ska d va rätt... så jag satt hela tisdagen å kolla igenom men jag hitta inget av dem rätta svaren.. Så jag maila honom igen å bad om att han skulle specifiera vad man hittar svaren för jag hittar verkligen inte.. Nu fick jag svar å då skrev han: "Vad är det som är problemet?" AAHHHHHHH orkar inte... har suttit å mailat me honom i nästan  1 vecka för att få hjälp me 1 uppgift.. har bytt handledare till denna kurs å jag saknar den gamla handledaren.. Hon va hela tiden väldigt övertydlig men d gjorde att man fatta allt... D jobbiga e att d känns som om tiden bara går å går å jag aldrig kommer bli klar... Men men... har ju inte bråttom men jag skulle vilja bli klar!

Pratade lite me en av hundägarna här på dagis nu om att hunden har blivit lite jobbigare senaste tiden... å d känns inte som om dem bryr sig alls.. dem typ rycker på axlarna..  men men... nu har jag pratat me dem iaf.. så dem vet hur läget e... får vi se hur länge vi orkar me honom eller han kommer att bättra sig...

En annan hundägare ringde precis å sa att hon kommer bli sen. Hon hoppas på att hon skulle hinna me tåget som kommer in kl 18... så här är d alltid.. igår när jag inte skulle någonstans efter jobbet så fick jag gå halv 6... men idag när jag har planer så e alla typ sena.. Så typiskt..

Ska till IKEA efter jobbet å dem stänger 20 så jag borde ju hinna =) men jag hatar å stressa på IKEA.. vill gå runt å titta lite =) men men..

Nu ska jag tömma några vattenskålar å vänta på fler hundägare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0