Äntligen fredag =)

Nu är d äntligen fredag å jag har verkligen längtat till denna helg... Känns som om denna vecka har gått i slow motion... varför vet jag inte... känns som om jag går å väntar på ngt... Har ingen aning om vad.... Men nu e d fredag å d ska bli så himla skönt me helg.. Har inga direkta planer i helgen föruom att försöka sova lite mer än vad jag gjort denna vecka.. =) är grymt trött så ska ta sovmorgon hela helgen =)

Igår va jag å fixa mitt pass å d gick bra.. Bilden blev väl inte den bästa men men... blir aldrig helt nöjd me såna foton =) Men polisen som satt i luckan trodde att jag va under 18... Ser jag verklingen SÅ liten ut? kan förstå att folk inte tror att jag e 23 men 17-18??? D tycker jag låter lite väl...

Sen gick jag å Anna å åt onyttigt på Daisy's... Jag va grymt sugen på Chicken bits så jag va tvungen =) Å vi satt ute i d fina vädret å sen tog vi en promenad me Siri hem,.. =) D va lite varmt för henne så hon va riktigt trött sen när hon kom hem =)

Tog ledigt från pluggandet igår så ska väl kolla igenom min kurs idag.. Kan börja plugga lite smått imorn =) Känns bra att d bara är en del kvar men jag e rätt nervös inför slutprovet... =) men d ska nog gå bra =)

Idag kommer d va en lugn dag på dagis =) Just nu har vi en valp som har gjort illa sitt ena ben å som absolut inte får röra sig här på dagis,, Lite jobbigt är d.. Vi måste bära ut henne genom hela garaget eftersom hon ska gå så lite som möjligt..  Å hon är en 7 månader labbevalp å hon är inte speciellt lätt heller =) Men d e helena som får bära, hur mkt jag än skulle försöka bära henne så skulle d aldrig gå... eller d skulle d säkert men då skulle jag nog knäcka / bryta ryggen på köpet... så jag låter bli.. Men ägarna ska köpa en vagn så vi kan dra ut henne istället så då blir d nog mkt lättare =)

Dags å börja dagen här på jobbet =)

Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0