Äntligen...

funkar bloggen.. Ville skriva ett inlägg innan jag gick å la mig men som vanligt gick d inte å logga in... Undra om d bara e jag som har dem problemen? Tycker d händer lite väl ofta... men men..

Gårdagen va rätt bra.. SIri va riktigt pigg på eftermiddagen så vi sprang runt å busa på Kvarnhöjden.. Kul å se att min tjej e snart tillbaka till d vanliga... Ska bli så skönt när skendräktigheten försvinner helt =)

Igår var d sista gången på dansaerobicsen för säsongen vilket kändes ganska tråkigt.... D e d enda passet jag går på varje vecka å d e grymt kul.. Igår va vi bara 3 st (ellie, anna å jag) som kom så d vart lite små flummigt men d va bara kul.. Förra veckan när vi hade vart på sumobrottningen så hade ingen kommit =)

Ikväll är d dags för Nachokväll me tjejerna igen.. å jag e så grymt sugen på nachos =) Så d ska bli riktigt gott. Måste köpa massa till ikväll eftersom vi har börjat äta så himla mkt =)

Håller tummarna för dig idag ulrika, vet ju att du läser detta =)

Dags att gå till jobbet =)

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Ulrika

tack :) Imorgon får jag veta hur det gick. Jag var sjukt nervös men jag fick iaf inte en blackout :P Hur gör vi med era flaskor som står här? Kanske sofie ska ta med sig dem när hon hämtar sin locktång? :) kram

2008-05-28 @ 22:22:30
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0