Ännu en dag på jobbet...

Dagarna går så himla fort å nu e d snart dags att gå hem..
Idag kom Virre förbi vilket känns lite halvfalskt... Hon hade sin hund här på dagis förrut men krångla massa me betalningarna så hon fick sluta.. I samband me detta så sluta hon höra av sig å allt sånt eftersom hon va skyldig oss pengar.. Jag ringde henne va 10 ggr per dag i flera veckor utan svar... Va så himla trött men till slut svara hon... å då va jag redan bra irriterad... men vi fick våra pengar å allt löste sig... å nu tror hon typ av vi e bästisar igen... vilket bara känns jätteskumt.. men men.. d va ju kul å ha sällskap när jag gick till rastgården idag =)

Helena trimmade en till pudel idag.. Denna pudels ägare är föräldrar till en kille som jag har pratat me på nätet ett tag... Jättetrevlig kille men vi har inte träffats än.. Å han har världens gulligaste pappa.. Han va här å gjorde "reklam" för sin son =) så himla gulligt... Han visste vem jag va så han ställde massa frågor om hur vi kände varann å grejer... men d va lite pinsamt eftersom jag inte visste vad jag skulle säga =) å han va nöjd me klippningen me =) Dagarna går så himla fort när man tar alla promenader å sköter allt =)

Ikväll är d Rix Fm konserten i kungsan men jag vet inte om jag vill gå.. är bara en artist jag vill se.. å d e jason mraz... men d känns lite jobbigt å åka hela vägen dit i detta väder.. d e svinkallt ute å d kommer säkert börja regna me... å han kommer säkert va sist me.... ska iofs iväg efter jobbet så jag kanske inte ens hinner dit... lutar nog mer att jag stannar hemma...

Nu är d dags för middag =) har bara några få hundar kvar så d e snart dags å åka å hämta passet =) ska försöka lägga in en bild på om d inte e alldelles för hemskt =)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0