Veckan...

Denna vecka har vart helt ok... Har äntligen anmält mig till min distanskurs i bokföring nu så nu ska jag bli redovisnings assistent =) kommer bli mkt pluggande nu, kursen är ca 2-3 veckors heltids studier å jag som redan jobbar mer än heltid =) haha men d kommer gå bra... lite nervös e jag... har inte pluggat sen jag gick i gymnasiet... å jag tog ju studen 2004.... shit va gammal jag känner mig nu =)  så ska få hela mitt paket i början på nästa vecka så då börjar d roliga.. =)
Annars har d inte vart så mkt denna vecka... I onsdags va jag å utställningsträna me Siri å d gick hur bra som helst... Hon e så duktigt *Stolt matte*... Har anmält henne till Lilla Sthlm vilket e en stor utställning här i Sthlm.... Den är påskhelgen å d kommer komma 65 mopsar så konkurransen e stor men d ska nog gå bra.... jag börjar bli riktigt nervös... hatar å stå i ringen men d e ju siri dem ska titta på, inte mig... men jag e riktigt nervös iaf =)
Sen i onsdags fyllde sofie år... Hon blev 23 å hon fick en orkidee å ett bildkollage.... vi har känt varann i 17 år (!!) så jag hade en del bilder å välja på å självklart valde jag dem fulaste jag kunde hitta =) haha men hon blev riktigt glad så d va kul =)
image30
Sofie som fyllde år =) 
 
Vi hade ju våran nachokväll vilket vi har varje onsdag här hemma... så d va lika trevligt som vanligt.. vi tittar alltid på greys anatomy å fråga olle å har massa massa tjejsnack =) älskar mina onsdagar =)
Denna helg passar vi Zingo (basenjI) å Jenna (border collie/collie) så d e fullt hus som vanligt... image32
Jenna som lyckligast =)
Vi passar Jenna ganska mkt så hon e van å va här.. Hon blir så glad när hon får följa me oss hem =)
Fick precis reda på att Danne e här denna helg.... Får i princip panik... Vi har vart KK nu i över 1 år å jag börjar känna att jag har mer känslor för honom, vill mer än bara vara KK.. Så jag har försökt göra slut me honom flera ggr... d e ingen ide å ens försöka för att han bor i halmstad.. vi har redan provat å d funka inte alls... långdistans e alldelles för jobbigt.. men varje gång jag vet att han e i sthlm så vill jag sååå gärna träffa honom.... Vi har alltid d så mysigt å perfekt när vi träffas... Men jag blir alltid så lessen när han åker så jag mår dåligt av å träffa honom... så sist sa jag åt honom att inte ringa mig när han e sthlm... vi ska inte träffas.. men nu fick jag precis reda på att han e i sthlm... vilket får mig att vilja ringa på en gång å be honom komma över.... vet att han skulle komma på en gång... han vill inte sluta träffas... men jag klarar d inte...  han åker hem imorn så jag borde klara av å inte ringa... men d e svårt.... blir inte mkt sömn denna helg iaf.. har svårt å sova när jag vet att han e här... tänker alldelles för mkt... usch för killar... några tips på hur man slutar träffa nån man verkligen tycker om??
Ikväll e d melodifestivalen.. vilket innebär massa godis å läsk å kompisar som kommer hit =)
image33

MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0