rensar bort x:en

Har rensat min MSN lista å alla mina mobilkontakter.. å faktum e att jag tagit bort Danne... kändes rätt å riktigt skönt.. gör mitt bästa för att glömma honom men jag har världens koll på hans msn namn å jag vill ringa HELA tiden. så nu har jag raderat msn å nummer så jag inte ska råka ringa å för å sluta kolla hans msn namn var femte minut =)... jag kan självklart hans nr i huvet men risken e inte lika stor att jag rínger =)
Dessutom misstänker jag att mitt andra ex Dave skaffat tjej... å jag e så grymt svartis när d gäller honom.. ingen ska röra honm utom jag... men jag antar att d e lönlöst eftersom han bor i Canada å jag kommer aldrig flytta dit... vi har gjort slut å jag e självklar glad om han träffat nån men jag e grymt svartis iaf =)
Dem senaste dagarna har vart rätt lugna, hade tvättstuga i tisdags 19-22 å i onsdags va nachokväll som vanligt.. =) å d e alltid lika trevligt.... hade dessutom sista gången på siri's utställningskurs.. så siri fick en påse godis å ett diplom =) så nu letar vi efter en ny rolig kurs å gå.... skulle väldigt gärna vilja gå vilt spår me henne men tiderna passar inte.. den går 3 tisdagar i rad mellan 17-20... å jag som jobbar varannan vecka till 18 tyvärr.. får se om hon kommer planera in den nåt mer på en bättre tid...
Ska ställa ut Siri på lördag igen, d ska bli kul... får hoppas vi får en rosett denna gång... =) åker dit me Sofie å Sally så d blir trevligt =)
Ska hem till mamma å pappa imorn å hämta bilen.. å förhoppningsvis ska vi gå på restaurang imorn, pappa skulle kolla om d fanns några lediga bord =)

Nu e d dags för varm choklad å lite tv =)
Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0