Lilla sthlm =)

Så idag var d dags, den dagen jag har vart så nervös inför... Jag ställde ut Siri på lilla sthlm i älvsjö idag... jag va så nervös men d gick bra... Siri va duktig även om hon va riktigt trött.. Hon är inte van vid utställningar längre, va ju ett år sen sist... Men d gick bra.. Hon fick bra kritik men hon placerade sig inte... men i mammas ögon e hon e vinnare.
Henne's bedömning:
"Excellent type and quality. Little bit long. Excellent head and expression. Excellent front and rear. Very good movement and excellent temeperament"
så den bedömningen e vi jättenöjde me =)
Vi fick även träffa Siri's kille Sir doglas =) Hans matte e så trevlig å rolig.. Så vi hade jättetrevligt idag.. så nu e d bara å ladda upp för nästa lördag då d e utställning igen =)

Sir D (höger) och Siri (Vänster)
image38

image39

image40

image42

Så d va en riktigt trevlig dag.. Nu e vi alla lite småsega i detta hus.. Siri ligger å tuggar på ben å jag ska slötitta lite på tv.. Snart e d Top model.. vilket man måste se =)
Hoppas alla har haft en bra påskhelg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0