Långis i skogen =)

Så himla fint väder idag så jag å siri tog en långis i skogen...Vi hade me oss meya, jenna, anna å helena som sällskap... Riktigt mysigt =) Körde lite småträning å aktivering me Siri =) Hon fick hoppa upp på stockar å stenar =)
Så nu ligger hon å sover =)
image34

image35
Titta på melodifestivalen igår me Ellie å anna =) gud vad jag älskar Björn Gustafsson =) han e ju så rolig... han e anledningen till att jag följt melodifestivalen i år... =) Jag tyckte att helt rätt låt vann. Charlotte Perrelli va bäst igår å jag tycker att hon e nog den enda som har någon chans i belgrad =) Men jag tycker synd om Frida som hamna sist... Tycker helt klart att Christer Sjögren skulle hamnat sist, fattar inte ens att han fick va me i finalen... men men..
Grattis till Charlotte iaf =) å vi hade riktigt trevligt igår...
Jag har inte hört av Danne alls denna helg, vilket e rätt skönt men jag vill att han ska höra av sig.. Men han kommer ju inte göra d... speciellt inte efter jag har sagt att han inte ska ringa =) hehe.. men d e nog lika bra att vi inte träffas... han e säkert på väg hem redan.... men jag e så nära på å messa honom... men ska inte =)
Nu ska jag vila lite innan d e dags å göra lite middag =)
Fortsatt trevlig helg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0