Långhelg =)

Äntligen är d långhelg å d ska bli så skönt... fick sluta 1,5 timme tidigare på jobbet idag vilket känns riktigt bra... har bara haft ca 7 hundar idag så dagen har vart riktigt lugn... anna va på jobbet å ellie kom på eftermiddagen.. så vi har spelat lite kort å självklart har jag städat =) städar alltid lokalen på fredagar vilket tar ca 3 timmar, å vi har ju stängt imorn å på måndag så idag e d som fredag =)

Måndagen:
Va rätt lugn, mådde inte så jättebra... kände mig lite hängig å väldigt seg å yr... Åkte hem till mamma efter jobbet å åt middag å prata massa =) riktigt trevligt... mamma va ensam hemma så hon ville ha lite sällskap å jag kände inte för å gå hem efter jobbet så d passa perfa... sen så får man ju alltid så god mat hos mamma me =)
+ att Siri älskar å va där.. Mormor Moa å alla roliga leksaker e ju där  =)

Tisdagen:
Rätt lugn men mådde fortfarande dåligt.... Hade tänkt träna men kände mig alldelles svimfärdig så jag hoppade över träningen... =( men men... Slutade me att jag hade hemmakväll me Anna istället... Tog ett långt bad å tog d lugnt =)

Onsdag
Helt vanlig dag på jobbet...
Siri blev dålig på eftermiddag å började hasa me rumpan i golvet.. Hon verkade väldigt besvärad i bak... Ringde veterinären för råd å hon tyckte jag skulle komma in akut. Sanna (min vanliga veterinär) har påskstängt så jag fick åka till d större djursjukhuset här... D kosta 1300 kr bara å komma in... Men dem kunde inte hitta ngt fel å ville ha urinprov.. Jag som hade sett till att siri va nykissad innan vi gick dit... så vi fick åka hem å åka tillbaka me urinprovet dagen efter..  Tråkigt nog så missa vid utställningsträningen. =( får se hur d går på söndag.. börjar bli riktigt nervös =) men d ska nog gå bra =)
image36
Hade nachokväll me tjejerna, lika trevligt som alltid.. Men jag va så trött efter stressen runt Siri, vetten lyckades skrämma upp mig lite.. Hade svårt å somna så satt å pilla me fakturor å liknande till 1 - 1.30.. men d va rätt skönt å sitta å pyssla själv i en helt knäpptyst lägenhet =)

Idag:
Vakna kl 6 imorse å va jättepigg så jag gick upp å åt frukost å satte mig vid datan ett tag... Gick ut me Siri å fixa urinprovet... Anna fick ta hundarna ner till dagis medans jag åkte till sjukhuset me Siris urinprov...
Urinprovet visade ingenting å hon mår mkt bättre så d känns bra.. Skönt å kolla upp att hon inte har urinvägsinfektion =) så min prinsessa mår bra nu fast hon e trött efter gårdagen =)
Lugn dag å sitter å väntar på att Micke ska komma förbi. vi ska jobba lite med vår hemsida igen.. =) hoppas att vi kommer längre denna gång så jag å helena kan sitta me den i helgen.. skulle va så kul om den kunde bli klar snart =)
Väntar fortfarande på mina grejer så jag kan börja plugga =) Skulle va skönt om vi kunde bli klara me hemsidan innan jag ska börja plugga... =) kul å visa upp våra kunder ngt nytt =)
En bild på Siri å min rumskompis hund Meya =)


image37

Ska ta ett bad innan vi ska sätta oss me hemsidan =)

GLAD PÅSK =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0