ingen rubrik

Det svåraste me å blogga e å komma på en rubrik =) haha...
Veckan har vart rätt lugn, har vart en del besök av båda praktikanter å folk som vill ha sina hundar på dagis =)
har börjat en ny kurs me siri. Vi går just nu en utställningskurs me Sofia. Vi hårdtränar till Lilla Sthlm som e på påskhelgen. Börjar redan bli nervös men d ska nog gå bra =) Får hoppas på att Siri sköter sig å att jag e duktig, jag hatar å stå i ringen men d ska nog gå bra.
Va hemma hos Bibi (siris uppfödare) nu i helgen. Hon har brutit foten så jag erbjöd mig att ta en promenad me ena av hennes hundar. Vi gick i skogen i ca 1,5 timme å siri å Klöver busa hur mkt som helst.. =) så söta ihop =)

image27

image28

Siri va jättetrött när vi kom hem så hon sov hela kvällen =)
Max kom över på kvällen å vi hyrde film å köpte massa godis.
Vi såg 1408 å jag tyckte den va riktigt bra, hade nog vart mkt läskigare om man sett den på bio =)
Max gillade den inte lika mkt men men =)
Idag va jag ute å gick me Sofie, sofie å anna. Å självklart va Elton å sally =)
Alltid lika trevligt å ta en långpromenad å prata massa tjejsnack =)
Har världens mensvärk så nu ska jag gå å bädda ner mig å tycka synd om mig själv =)
å titta på Top Model =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha en trevlig söndagkväll!

2008-03-09 @ 18:55:56
URL: http://www.evelinassida.blogg.se
Postat av: glitterandbling

Söta hundar :)

2008-03-09 @ 18:56:11
URL: http://glitterandbling.blogg.se
Postat av: CAZZIS

Vad ska du hitta på denna kväll? :)
Så söta :D

2008-03-09 @ 19:03:42
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0