Helg =)

Denna vecka har oxå kännts som slow motion. Det har vart sporlov denna vecka så d har vart riktigt lugnt på jobbet. Visst d kan va skönt nån dag sådär men dagarna går riktigt riktigt sakta. Har pratat massa me danne denna vecka, han hör alltid av sig när han ska till sthlm, typ så att jag ska va beredd på att han kan vilja träffas. 

Igår va vi på Patricia å fira Ulrika's 23 års dag. Va riktigt trevligt även om d börja dåligt. Entrevärden va riktigt otrevlig å jobbig människa.. Vi hade bokat bord för 14 personer så skulle vi äta middag å sen gå på nattklubben. Så fort vi kommer in så e d första hon säger "jag hoppas alla e över 23*, vilket hälften av gruppen inte va. Hon kolla ju självklart mitt leg å jag fyller ju 23 år i juli så jag va ju för ung. Så vi höll på att inte komma in, men till slut prata hon me restaurangchefen å han sa ja. Men hon verkligen dumförklara Ulrika som hade bokat bord på ett ställe me 23-års gräns när hälften av sällskapet inte va 23. Hon hade ju självklart inte boka bord där om hon visste att d va åldersgräns, d va ingen som informera henne om. Men men. d bästa me d hela va att ulrika hade fått hem ett presentkort som gjorde att hon fick äta gratis å resten av hennes sällskap fick äta för halva priset  =)  maten va rätt dyr å den va inte värd sina pengar, så d va skönt att man slapp betala fullpris. Men vi hade jättekul, dansa å drack å hade riktigt trevligt!
Vi gick vid halv 2 eftersom Sofie kom hem från malaysia samma dag. Hon va riktigt trött efter att ha vart vaken långt över ett dygn =) kom hem ca 3. Då satt helena å niklas uppe å kolla på film... Satt å prata me dem ett tag å sen kom självklart danne över =)

image24

image25

image26
Idag har jag bara legat å kramat på Danne, ätit godis å kollat på film =) riktigt mysigt! Sen va jag hemma hos mamma å pappa å hämta Siri. Hade tänkt stanna ett tag men jag e alldelles för seg idag så jag åt middag, hjälpte pappa å skriva ett brev å sen åkte jag hem. d hela tog lite mer än 1 timme =)
Riktigt bra helg även om man e riktigt trött.
Dags å slöa litem er å titta på tv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0