Viva el spania

Grattis till spanien som vann fotbolls EM precis.. Tycker dem förtjänade att vinna eftersom dem spelade bäst ikväll så grattis! Får såna rysningar när man ser prisutdelningen... Äkta glädje!!

Nu ska jag iaf gå å lägga mig i sängen.. känner inte för å sova så vi får se när jag somnar..
Helena ska upp å kolla om tvättstugan e ledig imorn kl 7 å om den e d så e d bara å gå upp å  börja tvätta =) Bra start på semestern men d e ändå skönt å få alla dagisgrejer tvättade... =) Jag ska ju passa elton imorn så jag kan inte hjälpa helena me tvätten på vår bokade tvättid kl 10... Hoppas på fint väder så man kan ligga å sola hela dagen imorn =) D e ju rätt stöking hos mamma å pappa just nu... Dem håller på  renovera köket så hela nedervåningen e bara kaos.. så d känns d skönt om man kan sola lite på tomten istället =) 

AJA GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0